poniedziałek, 30 marca 2015

Majówka nad morzem

Przypomniały mi się zeszłoroczne wakacje i nabrałem chęci na zaplanowanie jakiegoś wyjazdu. Mój wybór padł ponownie na miejscowość Grzybowo, oddaloną kilka kilometrów od Kołobrzegu. Położenie miejscowości Grzybowo jest dosyć niezwykłe, bo znajduje się na terenie depresji grzybowskiej. W jej okolicach tworzy się Zatoka Grzybowska o 7 km długości i głębokości wcięcia w ląd 800m. Sprawia to, że woda w Grzybowie jest dużo cieplejsza niż w Kołobrzegu.

Już za miesiąc szykuje się majówka i właśnie wtedy zamierzam się wybrać do ośrodka wczasowego w Grzybowie. Ośrodek wczasowy nad morzem zapewnia nam szereg atrakcji i jest bardzo komfortowo wyposażony. Pokoje są urządzone w dobrym guście i nie rozczarują nawet najbardziej wymagających turystów. Nie ukrywam, że cena noclegu jest równie dla mnie ważna, co komfort. Uważam, że stosunek jakości, co do ceny jest odpowiedni. Tym bardziej, że możemy zamówić nocleg z wyżywieniem, co osobiście polecam.

Nie raz spotkałem się z sytuacją, że zamawiając rybkę z frytkami w jakiejś nadmorskiej restauracji dostałem okropne danie ociekające tłuszczem, a rybka zamiast świeża (jak to było w karcie napisane) została podana mrożona, co od razu wyczułem. Dlatego też zawsze, gdy wybieram nocleg, to szukam takiego z wyżywieniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz