poniedziałek, 18 maja 2015

Kilka dni dla siebie

Hotel Ustroń
Od kilku miesięcy miałem dużo pracy w zasadzie nie było za dużo czasu żeby choć odrobinę wypocząć. Na szczęście udało mi się znaleźć 3 dni podczas, których mogłem wreszcie odpocząć i zregenerować wszystkie swoje siły. Czasem odpoczynek psychiczny jest ważniejszy niż odpoczynek fizyczny. Postanowiłem, że to będzie mój samotny wypad w góry. Chciałem być daleko od wszystkiego co kojarzy mi się z pracą i taką zwykłą codziennością. Wybrałem miejsce, które znam najlepiej, ponieważ uważam, że w takich miejscach każdy z nas nie tylko się dobrze czuje, ale może także tak naprawdę wypocząć. Mam swój ulubiony hotel w Ustroniu do którego jeżdżę co jakiś czas. Jest to hotel Mazowsze Medi SPA. Hotel znajduje się w pięknym miejscu. Pokoje są bardzo komfortowe i wygodne, a widok z okna jest naprawdę bardzo imponujący, ponieważ z okna widać cudowne góry. Spędziłem 3 fantastyczne dni w górach. Przez wszystkie dni miałem okazję przejść kilka szlaków turystycznych dzięki czemu naprawdę mogłem się odprężyć.

Ja uwielbiam odpoczywać w górach. Zwłaszcza latem, ponieważ wtedy można wędrować po górach i podziwiać niezwykłe widoki. Myślę, że góry to miejsce, w którym każdy z nas może naprawdę dobrze się czuć i może naprawdę wypocząć. Górskie wyprawy mają wiele zalet. Ja podczas takich wypraw czy to w samotności czy ze znajomymi zawsze mam czas żeby pomyśleć, a raczej przemyśleć wiele spraw. Jest dobry sposób na zastanowienie się nad sobą.

Uważam, że góry to także doskonałe miejsce na wyjazd we dwoje. Romantyczny weekend w górach z ukochaną kobietą. Można wtedy skorzystać z licznych zabiegów w SPA. Myślę, że góry oferują naprawdę wiele ciekawych rozrywek dla zakochanych par. Można także pójść na romantyczny spacer tylko we dwoje po górach. Uważam, że wiosna w górach to idealny czas dla zakochanych.

Polskie góry mają w sobie wiele piękna i jeśli chcesz poznać naprawdę piękne miejsca to myślę, że warto odwiedzić polskie góry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz