środa, 27 maja 2015

Wakacyjny wypoczynek

Katamaran
Od zawsze marzyłem o wspaniałym rejsie po morzu. Niestety nie zawsze było mnie stać żeby wynająć jacht czy katamaran. Myślę, że każdy z nas chciałby przeżyć wielką przygodę w trakcie wakacji. Warto wybrać oczywiście odpowiednie miejsce, ponieważ żeglowanie po morzu w czasie niepogody może być naprawdę bardzo niebezpiecznie zwłaszcza jeśli chcemy zabrać ze sobą swoich bliskich. Przed taką wyprawą trzeba się dobrze przygotować. Ja niestety nie mam licencji żeby móc sterować łódką. Na szczęście znam kilka osób, które posiadają takie uprawnienia.

Moja podróż marzeń czy raczej wakacje marzeń mam już zaplanowane. Wyjeżdżam w lipcu do Chorwacji z grupą znajomych i zamierzamy przez dwa tygodnie żeglować między wspaniałymi wyspami. Uważam, że Chorwacja to jedno z tych miejsc, w którym każdy kto lubi żeglować znajdzie coś dla siebie. Ja i moi znajomi planujemy wynająć dwa jachty i pływać przy pięknej pogodzie. Jestem pewny, że zobaczymy jedyne w swoim rodzaju widoki oraz, że każdy z nas przeżyje niezapomniane wakacje. Oczywiście jak pogoda nie będzie słoneczna to nie zamierzamy wypływać.Warto mieć przed taką wyprawą tak zwany plan b i my taki plan posiadamy. Myślę jednak, że w ciągu dwóch tygodni będą dni, w których na pewno będzie piękna pogoda i na pewno uda nam się wypłynąć w wymarzony rejs.


Uważam, że każdy z nas powinien próbować realizować swoje marzenia. Życie nie powinno się składać tylko z pracy. Ważne jest także by cieszyć się swoim życiem. Tak wiem, że ciężko u nas zarobić odpowiednio dużo, ale myślę, że taką wyprawę można zorganizować. Ja oszczędzałem przez dwa lata żeby mieć odpowiednie fundusze. Czasem trzeba się trochę poświęcić by móc spełnić swoje marzenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz