poniedziałek, 15 czerwca 2015

Wyjazd za granicę a dokumenty

tłumacz przysięgły angielskiegoPlanując wyjazd za granicę kilka lat temu nie przypuszczałem, że jest tak dużo spraw do załatwienia. Jedną z nich było przetłumaczenie dokumentów potwierdzających moje doświadczenie zawodowe i kwalifikacje. Byłem wtedy młody i miałem wrażenie, że świat stoi przede mną otworem. Wybrałem więc na swój kraj docelowy Wielką Brytanię, a konkretnie miejscowość Newark.

Tłumaczenie dokumentów przed wyjazdem za granicę

Początkowo angielski klimat dawał mi w kość. Było strasznie wietrznie i deszczowo, bo w końcu są to wyspy. Szczerze mówiąc, niezbyt mi się to spodobało. Jednak los chciał, że spędziłem tam prawie rok swojego życia, czy żałuje? Absolutnie nie, przekonałem się tylko, że po prostu emigracja nie jest dla mnie i na prawdę podziwiam osoby, które potrafią tam żyć z dala od rodziny.

Wizytę w biurze tłumaczeń warto zaplanować na dwa miesiące przed wyjazdem, wprawdzie dokumenty zostaną szybko przetłumaczone, jednak warto to zrobić stosunkowo wcześniej, aniżeli zostawiać tę ważną rzecz na ostatni moment.Pamiętajcie również, aby zaznaczyć, że do tłumaczenia oddajecie dokumenty potwierdzające Wasze kwalifikacje. Dlatego też, wymagane jest, by przetłumaczył je tłumacz przysięgły angielskiego.

Kiedy już przetłumaczymy wszystkie potrzebne dokumenty. Skupcie się na znalezieniu pracy jeszcze będąc w Polsce. Dlaczego? Otóż, wiele firm w Wielkiej Brytanii przeprowadza rozmowę wstępną właśnie przez telefon. Dlatego, jeśli macie zamiar aplikować na lepsze stanowisko, to warto odpowiednio wcześnie rozejrzeć się za pracą. Zawsze lepiej mieć to załatwione wcześniej, aniżeli zająć się tym później.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjeżdżanie za granicę od jakiegoś czasu jest bardziej przystępne lecz faktycznie trzeba wiedzieć, ze w niektórych krajach się niektóre procedury różnią. Ja zawsze również zabieram ze sobą ubezpieczenie za granicę https://kioskpolis.pl/ubezpieczenia-na-wyjazd-za-granice/ gdyż taki dokument może się w niektórych przypadkach okazać bardzo przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ja raczej rzadko wyjeżdżam za granicę i tym bardziej, że w naszym kraju mamy bardzo dużo ciekawych miejsc. Bardzo podoba mi się również czarterowanie jachtu od http://tempesta-jachty.pl/ i wtedy możemy pływać po Jezioraku.

    OdpowiedzUsuń