poniedziałek, 22 czerwca 2015

Skok ze spadochronem

Skoki spadochronowe
Wakacje to przede wszystkim czas zabawy oraz robienia różnych szalonych rzeczy, które dają nam radość i satysfakcję. Każdy z nas czasem robi coś szalonego. Myślę, że skoki spadochronowe nie są aż tak szalone jak większość uważam. Wbrew pozorom jest to bardzo bezpieczny sport. Szczególnie gdy nie skaczemy, a wykonujemy nasz skok w tandemie. Skoki  tandemowe odbywają się z wysokości od 3000 do 4000 m. Po opuszczeniu samolotu spada się przez około 50s z prędkością 200 km/h. Na wysokości 1500m następuje otwarcie spadochronu. Po otwarciu spadochronu czeka nas 5-7 minutowy lot na otwartej czaszy. To jest czas by podziwiać piękne widoki i cieszyć się lotem. Po otwarciu czaszy szybkość znacznie spada, a my po prostu powoli opadamy na ziemię. Moi znajomi, którzy już skakali mówią, że jest to niesamowite uczucie, którego nie da się porównać z niczym innym. Mam nadzieje, że będzie to dla mnie niezapomniana chwila.

Skoki tandemowe są bezpieczniejsze oraz mają także inną zaletę. Taki skok można wykonać tak naprawdę z marszu. Wystarczy przejść odpowiednie szkolenie i można skakać. Niestety skoki indywidualne wymagają większego przygotowania. Trzeba przejść odpowiedni trening i szkolenie. W skokach tandemowych wystarczy tak naprawdę nauczyć się dobrze lądować. Myślę, że warto spróbować i odważyć się zrobić coś szalonego. Skok ze spadochronem może być fantastyczną przygodą wakacyjną.

Skoki spadochronowe wykonuje się głównie na lotniskach, ponieważ jest to bezpieczne. Warto wybrać jakieś piękne miejsce by podczas lotu mieć co podziwiać. Każdemu kto jest odważny polecam skoki spadochronowe.

1 komentarz:

  1. Zazdroszczę tym, którzy mają odwagę wykonać taki skok. Ja nie mam tyle śmiałości. Mój chłopak skakał w Lesznie ze spadochronem,a potem ja latałam w tunelu aerodynamicznym freeflycenter - jedynie na taką opcję się odważyłam.

    OdpowiedzUsuń